Nauczanie zdalne

Dzień 25 marca  przejdzie do historii ponieważ wtedy  rozpoczęliśmy pierwsze zajęcia w formie online. Nauczyciele są bardzo dumni. Bardzo.Przed klasą II było trudne wyzwanie.  Tym razem nauka dzielenia, która nie należy do najłatwiejszych. Uczniowie radzili sobie bardzo dobrze. Będziemy jeszcze nie raz wracać do tematu.

Uczniowie klasy I c solidnie, sumiennie i systematycznie ( 3 x s ?) wykonują prace i zadania , przygotowane dla nich przez nauczycieli. Było sporo matematyki (królowa nauk!); utrwalanie poznanych liter; ćwiczenia grafomotoryczne, usprawniające rękę; figury geometryczne, kształty, kolory; historyjki obrazkowe ; wycinanie, malowanie, kolorowanie, klejenie…Długo by jeszcze wymieniać. Najważniejsze, że dzieciaki chętnie pracują, a rodzice pilnują, by nikt zbytnio się nie rozleniwił? Dzięki współpracy rodziców i nauczycieli realizujemy nowy materiał, zgodny z podstawą programową. 

Uczniowie klasy 1b oglądali filmy i prezentacje przygotowane specjalnie dla nich. Dzięki współpracy nauczycieli i rodziców został wprowadzony nowy materiał, zgodny z podstawą programową ale też z wyjątkowymi zainteresowaniami naszych Jeżyków. W piątek cała załoga 1b odbyła swoją pierwszą wiedo rozmowę.

Klasa Ia kontynuuje zajęcia od 12.03. Każdego dnia rodzice otrzymywali informacje dotyczące zagadnień na dany dzień. W tym okresie uczniowie klasy Ia doskonalili umiejętność płynnego czytania, wykonywali ćwiczenia grafomotoryczne kreśląc kształty poznanych liter oraz rozwijali umiejętność przepisywania wyrazów i pisania wyrazów z pamięci . Utrwalali umiejętność przeliczania elementów w zakresie 20, ćwiczyli dodawanie i odejmowanie w tym zakresie. Utrwalali wiadomości o zwierzętach hodowanych przez człowieka w tradycyjnych gospodarstwach wiejskich. Wykonali z pudełek i kartonów oraz innych materiałów piękne makiety takich gospodarstw.

 

Skip to content